آخرین اخبار
کد مطلب: 124676
معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي:
وقوع جنگ احتمالي بين ايران و آمريکا به ضرر آمريکا خواهد بود/ ورود سپاه به عرصه سازندگي پاسخ به نياز انقلاب است
تاریخ انتشار : 1395/11/30 08:34:04
نمایش : 1892
معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه وقوع جنگ احتمالي بين ايران و آمريکا به ضرر آمريکا خواهد بود، گفت: تفنگدار آمريکايي به خاطر اينکه تسليم نيروهاي سپاه شده بود و از وقوع يک جنگ جلوگيري کرده بود درخواست مدال کرد چون مي‌‌دانست وقوع جنگ به ضرر آمريکا است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل از خبرگزاري فارس از شهرکرد، سردار رسول سنايي­‌راد امشب با حضور در برنامه چشم‌انداز با اشاره به اينکه هدف تاسيس سپاه حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، اظهار کرد: مهم­ترين دستاورد انقلاب، نظام جمهوري اسلامي است و دشمناني در داخل و خارج عليه اين انقلاب به ميدان آمدند که در برخورد با اين دشمنان سپاه عملکرد موفقي داشته است.

وي با اشاره به نقش موثر سپاه در دوران دفاع مقدس و در برخورد با منافقين، ادامه داد: بعد از دوران جنگ به دليل تغيير در ماهيت تهديدات، سپاه مامور مقابله با تهديداتي شد که متوجه انقلاب بودند و اگر امروز سپاه در عرصه نفت و سدسازي و ... ورود پيدا کرده به دليل پاسخگويي به نياز انقلاب اسلامي است.

 

معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه قرار بود تحريم­‌ها فلج کننده باشند، تصريح کرد: ورود سپاه به عرصه سازندگي بعد از جنگ ضرورت عمراني و سازندگي براي جبران خسارات بود و اين ماموريت در آينده ادامه پيدا کرد و امروز در سپاه مجموعه­‌اي به نام قرارگاه سازندگي فعاليت دارد.

 

سردار سنايي­‌راد افزود: قرارگاه سازندگي صرفا کار عمراني انجام نمي­‌دهند بلکه تا شعاع 70 کيلومتري هر پروژه عمليات محروميت­‌زدايي نيز انجام مي­‌دهد که به کمک درآمد ناشي از همان پروژه صورت مي­‌گيرد.

 

معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه امنيت پايه پيشرفت هر کشور است، ادامه داد: سپاه در زمينه تامين امنيت گام­‌هاي بزرگي برداشته است و امروز در شرايط بازدارنده قرار داريم و اين يعني دشمن را از فکر حمله منصرف کرده­‌ايم.

 

وي با اشاره با تبعات سنگين جنگ براي کشورها بيان کرد: بهترين اقدام در تامين امنيت اين است که قبل از هر چيز اجازه ندهيم جنگي صورت پذيرد زيرا دشمن قبل از حمله محاسباتي در خصوص هزينه حمله و منافع بعد از حمله خواهد داشت و اگر شرايطي باشد که دشمن احساس کند جنگ برايش خسارت­‌بار است از حمله منصرف مي­‌شود.

 

سردار سنايي­‌راد با اشاره به تهديدات و رجزخواني­‌هاي فراوان عليه جمهوري اسلامي خاطرنشان کرد: امروز با وجود اينکه حمله­‌اي صورت نمي­‌گيرد بلکه ديديم تفنگداران آمريکايي که به آب‌هاي ايران تجاوز کرده بودند هيچ مقاومتي را انجام ندادند و تسليم شدند با اينکه آنها مجهز به قايق نظامي پيشرفته، تيربار و اسلحه بودند.

 

معاون سياسي سپاه با اشاره به اينکه افسر آمريکايي در دفاع از عمل خود درخواست کرده بود که چون با اين حرکت از وقوع يک جنگ جلوگيري کرده بايد به او مدال بدهند، توضيح داد: اين افسر آمريکايي مي­‌دانست که اگر جنگي بين ايران و آمريکا رخ دهد هزينه زيادي براي آمريکا دارد و به خاطر اينکه از تحميل خسارت ناشي از جنگ احتمالي جلوگيري کرده بود، خوشحال بود.

 

انتهاي پيام/3339/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس